Etiquetas

miércoles, 14 de mayo de 2014

Él

Sobre él
Encima de él
Sobre la piel de él
A plomo de él
Todo es él
Me cojo a él
Me traspaso a él
Láminas de placer de él
Cruzó las calles donde pasa él
La Gente que nos mira es él
Sus ojos son mis ojos en él
Hay orgullo hoy en él
Me sonríe en mi sonrisa es él
Me agarró con furia a sus sábanas y son de él
Mi PG es de él
Mis pies se mezclan en él
Se entrelazan en él
en uno! Amén,! Aleluya! !
! Amén! y no sé lo digo él

Catalán versión
Sobre ell
A sobre d'ell
Sobre la pell d'ell
A plom d'ell
Tot és ell
Em agafo a ell
Em traspàs a ell
Làmines de plaer d'ell
Va creuar els carrers on passa ell
La Gent que ens mira és ell
Els seus ulls són els meus ulls en ell
Hi ha orgull avui en ell
Em somriu en el meu somriure és ell
Em va agafar amb fúria als seus llençols i són d'ell
El meu PG és d'ell
Els meus peus es barregen en ell
S'entrellacen en ell
en un! Amén,! Al · leluia! !
! Amén! i no sé el dic ell
Textos Jade Bueno Morales
Fotografías Jade Bueno Morales