Etiquetas

lunes, 9 de junio de 2014

Ayudame a existir

Ayudame a existir
Abraça'm fort
Ara que t'he trobat
Abraça'm fort
I Ayudame a existir
I mai em deixis
Jo no creia poder trobar
Jo no creia ja en la teva existència
Ayudame a existir
Abraça'm fort
Seca les meves llàgrimes
Fes-me riure, llename d'esperança
Fes-me creure que visc una cosa tan meravellosa
Fes-me creure en això i allò
I ara mentre dormo
Acaricia els meus somnis
Ayudame a existir
Abraça'm fort
Ayudame recollint totes les meves pors, totes les meves ferides, allà on fracassi
Ayudame a existir
Abraça'm fort
Ara que t'he trobat
Abraça'm fort
I Ayudame a existir
I mai em deixis
Jo no creia poder trobar
Jo no creia ja en la teva existència
Però ja en la meva estaràs per sempre
Ja en el meu existir, per sempre
Amor meu
Abraça'm fort
I Ayudame a existir
Abraça'm fort
Jo seré el teu existir
Textos i fotografies de l'autora autodidacta Jade Bé Morales
Versión Castellano
Ayudame a existir
Abrázame fuerte
Ahora que te he encontrado
Abrázame fuerte
Y Ayudame a existir
Y nunca me dejes
Yo no creía poder encontrar
Yo no creía ya en tu existencia
Ayudame a existir
Abrázame fuerte
Seca mis lágrimas
Hazme reír, llename de esperanza
Hazme creer que vivo algo tan maravilloso
Hazme creer en esto y aquello
Y ahora mientras duermo
Acaricia mis sueños
Ayudame a existir
Abrázame fuerte
Ayudame recogiendo todos mis miedos, todas mis heridas, allí donde fracase
Ayudame a existir
Abrázame fuerte
Ahora que te he encontrado
Abrázame fuerte
Y Ayudame a existir
Y nunca me dejes
Yo no creía poder encontrar
Yo no creía ya en tu existencia
Pero ya en mi estarás para siempre 
Ya en mi existir, para siempre
Amor mío
Abrázame fuerte
Y Ayudame a existir
Abrázame fuerte
Yo seré tu existir
Textos y fotografías de la autora autodidacta Jade Bueno Morales

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tus comentarios un abrazo muy grande Jade Bueno Morales